بازار خانه های هوشمند در طول سه سال گذشته گسترش چشگیری داشته و این رشد همچنان ادامه دارد. در نتیجه،

دستگاه هایی که زمانی منحصر به فرد و یا غیر معمول به حساب می آمدند، به دلیل افزایش دسترسی آنها، اکنون به عنوان یک امر معمول شناخته می شوند. همین موضوع را می توان در مورد کلید هوشمند نیز بیان نمود.

درتجهیز خانه خود به یک سیستم روشنایی هوشمند قابل اطمینان، مزایای بسیاری وجود دارد. علاوه بر امنیتی که برای خانه شما به ارمغان می آورد، سهولتی که به دست می آورید نیز بی نظیر است و به لطف صنعت خانه هوشمند که اخیراً رونق چشمگیری را تجربه کرده است، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

اگر می خواهید خانه هوشمند داشته باشید، آگاهی از نحوه عملکرد این دستگاه ها مهم است. معمولاً کلید های هوشمند به یک شبکه wifi متصل می شوند. کلید هوشمند شما را قادر می سازد تا از دو طریق روشنایی منزل خود را کنترل کنید.

روش اول: استفاده از کلید نصب شده بر روی دیوار

روش دوم: استفاده از تلفن هوشمندتان.

به عبارت دیگر، یک سیستم روشنایی هوشمند به شما امکان می دهد همه لامپ های خانه خود را از یک دستگاه هوشمند واحد کنترل کنید. می توانید کلید را به صورت خودکار روشن / خاموش و یا با توجه به نیاز خود برنامه ریزی کنید. پس از آن سیگنال از طریق مش یا شبکه Wi-Fi منتقل می شود و به شما این امکان را می دهد روشنایی را در خانه خود تنظیم نمایید.

مطالب مرتبط

همکاری با شهر هوشمند گیلسا
راه های ارتباطی با ما